АНОНС: Бізнес-тренінг “Плануємо зростання: Going Digital”

Складні економічні умови, в яких на даний момент розвивається підприємництво в Україні, вимагає рішучих дій. Бізнес потребує підтримки і в пріоритеті у кожного власника компанії повинен бути маркетинг та продажі. Це два бюджетоутворюючих “кити”, на яких тримається будь-який комерційний проєкт. Поняття цифрової трансформації бізнесу нерозривно пов’язане з маркетингом. Компанії, які ставлять в пріоритет розвиток та оптимізацію всіх процесів, починають свою цифровізацію з витрат на залучення клієнта і на здійснення продажів. Щоб здійснити цифрову трансформацію бізнесу, не обов’язково переносити його в онлайн площину. Найголовніше, освоїти сучасні маркетингові інструменти.

Власник, заклопотаний поточною операційною діяльністю, далеко не завжди звертає увагу на маркетингове просування. А рекламні відділи в штаті компаній з огляду на свою необізнаність та байдужість, не можуть самостійно впроваджувати ефективні маркетингові інструменти. Як наслідок, більше 60% підприємств відчувають очевидні труднощі. Намагаючись стати більш «цифровими», чимало компаній стикаються з проблемами впровадження сучасних маркетингових інструментів.

Для того, щоб зусилля бізнесу не були марними, а спроби успішними, Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Миколаїв підготував тренінг з цифрової трансформації бізнесу, що допоможе власникам бізнесу усвідомити ключові аспекти маркетингового просування, впровадити готові рішення для бізнесу та забезпечити прибуток навіть в умовах економічної нестабільності.

Тренеркою заходу виступить Ірина Кнор – власниця агентства Marketing Solutions, експерт в області SMM, практик. Підприємець, власник E-commerce проєкту SweetRoom. 6 років в Digital (більше 45 проєктів в різних нішах)
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації та погодження від організаторів.

Програма бізнес-тренінгу

Модуль 1 (10:00 -10:30)

Подання, знайомство з учасниками, збір запитань, на які аудиторії цікаво отримати відповіді.

Модуль 2 (10:30 – 11:30)

Як змінився маркетинг для малого і середнього бізнесу в 2020-2021 році? Дії, які допоможуть зберегти показники компанії і масштабироваться, незважаючи на нестабільну економічну ситуацію

Модуль 3 (11:30 – 12:15)

Маркетинг діагностика бізнесу – що це таке і для чого її використовувати? Конкретні інструменти маркетингової діагностики

Модуль 4 (12:15 – 13.00)

Інструкція з маркетингового аудиту бізнесу для виявлення рентабельних каналів продажів. Масштабування через робочі digital стратегії

Модуль 5 (13:00-13:30)

Розподіл обов’язків в команді і методи автоматизації процесів для зростання бізнесу

Модуль 6 (13:30-14:00)

Що зараз працює для вашої ніші? Живий діалог з інструментами для кожного учасника з можливістю проконсультуватися.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ 

Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Поділитись новиною
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на email
Email
Поділитися на telegram
Telegram

ВАЖЛИВО

Популярні