Складні економічні умови, в яких на даний момент розвивається підприємництво в Україні, вимагає рішучих дій. Бізнес потребує підтримки і в пріоритеті у кожного власника компанії повинен бути маркетинг та продажі. Це два бюджетоутворюючих “кити”, на яких тримається будь-який комерційний проєкт. Поняття цифрової трансформації бізнесу нерозривно пов’язане з маркетингом. Компанії, які ставлять в пріоритет розвиток та оптимізацію всіх процесів, починають свою цифровізацію з витрат на залучення клієнта і на здійснення продажів. Щоб здійснити цифрову трансформацію бізнесу, не обов’язково переносити його в онлайн площину. Найголовніше, освоїти сучасні маркетингові інструменти.
Власник, заклопотаний поточною операційною діяльністю, далеко не завжди звертає увагу на маркетингове просування. А рекламні відділи в штаті компаній з огляду на свою необізнаність та байдужість, не можуть самостійно впроваджувати ефективні маркетингові інструменти. Як наслідок, більше 60% підприємств відчувають очевидні труднощі. Намагаючись стати більш «цифровими», чимало компаній стикаються з проблемами впровадження сучасних маркетингових інструментів.
Для того, щоб зусилля бізнесу не були марними, а спроби успішними, Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Миколаїв підготував тренінг з цифрової трансформації бізнесу, що допоможе власникам бізнесу усвідомити ключові аспекти маркетингового просування, впровадити готові рішення для бізнесу та забезпечити прибуток навіть в умовах економічної нестабільності.
Програма бізнес-тренінгу
Модуль 1 (10:00 -10:30)
Подання, знайомство з учасниками, збір запитань, на які аудиторії цікаво отримати відповіді.
Модуль 2 (10:30 – 11:30)
Як змінився маркетинг для малого і середнього бізнесу в 2020-2021 році? Дії, які допоможуть зберегти показники компанії і масштабироваться, незважаючи на нестабільну економічну ситуацію
Модуль 3 (11:30 – 12:15)
Маркетинг діагностика бізнесу – що це таке і для чого її використовувати? Конкретні інструменти маркетингової діагностики
Модуль 4 (12:15 – 13.00)
Інструкція з маркетингового аудиту бізнесу для виявлення рентабельних каналів продажів. Масштабування через робочі digital стратегії
Модуль 5 (13:00-13:30)
Розподіл обов’язків в команді і методи автоматизації процесів для зростання бізнесу
Модуль 6 (13:30-14:00)
Що зараз працює для вашої ніші? Живий діалог з інструментами для кожного учасника з можливістю проконсультуватися.
Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.