Нові амбасадорки бренду Victoria’s Secret, хто вони?

Бренд Victoria’s Secret з 2018 року, здається, не дуже добре себе почуває. Та й ідея продавати жіночу білизну у стилі “чоловічі фантазії” зараз здається застарілою. Плюс стосунки власника із Джеффрі Епштейном та викриття мізогіністичної корпоративної культури, плюс “sexism, sizeism and ageism”. В 2019 бренд скасував шоу янголів, пам’ятаю, що тоді багато хто зітхав типу “кінець епохи”.
Зараз Victoria’s Secret оголосив про найбільші зміни за всю історію та назвав жінок, які будуть представляти бренд замість янголів.
Це сім жінок, що славляться своїми досягненнями, а не пропорціями. Серед них – футболістка Меган Рапіноу, китайсько-американська лижниця вільного стилю Айлін Гу, плюс сайз модель Палома Елсессер, індійська акторка та інвесторка у технології Приянка Чопра Йонас, британска акторка, фотографка, журналістка Аманда Де Кадене, трансгендерна модель Валентина Сампайо, суданська та австралійська модель Адут Акеч.
Вони утворили групу VS Collective, по черзі будуть консультувати бренд, з’являтимуться в рекламі та просуватимуть Victoria’s Secret в інстаграм. Тобто бренд обрав нарешті не лише “тіла”, які будуть його представляти, а справжніх амбасадорок. Вони приєднуються до компанії, яка має абсолютно нову виконавчу команду і формує раду директорів, в якій усі, крім одного місця, будуть займати жінки
Багато хто знову зітхає про кінець епохи та якщо чесно в наші буремні часи проводити таке шоу та продовжувати тему чоловічих мрій – архаїзм. Як і ліфчики зі стразами, хоча зважаючи на популярність трендів нульових, їм ми ще можемо дати шанс.
Дуже цікаво зараз спостерігати за змінами великих брендів. Сто разів усюди писали, що міленіали обирають свідомі бренди, щоб не тільки карти

нка, якість, а й ідея, місія і тд. Тому кожний танцюю як уміє. Це все досі про продажі, але більш філігранні. “Перевзулися” вже майже всі (vs навіть визнає, що трохи з тим запізнилися). Хочеться побачити до чого це все призведе.
Цікаво й інше, існує величезна аудиторія (принаймні в нашій та сусідніх країнах), для якої це “кінець епохи” з сумним смайликом. Як подивитися на наш рекламний-медіа- маркетинговий ринок, то такі зміни відбуваються менш сміливо, поволі та, здається, в певній бульбашці. Часом заходжу в коментарі міжнародних брендів (наприклад HM), де фото зі звичайними жінками, а не типовими модельними, і там та ще зневажлива дискотека в коментарях.
Так от, цікаво, чи зможуть подібні ініціативи, різноманіття фото та сенсів змінити цю закостенілу аудиторію? Тобто бренди змінюються під натиском однієї аудиторії (то завдяки роботі активістів та активісток) та чи призведе це до змін в інших людях?
У мене є версія, про неї пізніше.
📚 Попередня серія тут ▶️ https://bit.ly/3gHcIB9
Поділитись новиною
Facebook
Twitter
Email
Telegram