РІК ДІЯЛЬНОСТІ ОФІСУ ПРОТИДІЇ РЕЙДЕРСТВУ: ТОП-3 ДОСЯГНЕННЯ

Рівно рік тому розпочав своє існування як самостійний структурний підрозділ Міністерства юстиції Офіс протидії рейдерству. Саме тоді почалася процедура виокремлення Управління з розгляду скарг зі складу Департаменту нотаріату та державної реєстрації.

«Отримавши після утворення, майже 1400 нерозглянутих скарг, ми були вимушені не тільки налагоджувати операційні процеси діяльності новоствореного департаменту, а й намагатися збільшувати темпи розгляду скарг та шукати дієві механізми збільшення кількісного та якісного розгляду скарг Колегією. Таких заходів було вжито дуже багато», – розповідає керівник Офісу протидії рейдерству Віктор Дубовик.

Тож, і результати активної роботи, як говорить Віктор Дубовик, не змусили себе чекати. Варто навести 3 основні цифри, як показник річної діяльності Офісу протидії рейдерству:

  1. Кількість скарг у сфері бізнесу, які перебувають на розгляді, протягом останніх двох місяців не перевищує показник в 50 скарг. При цьому більшість в ній складають не неправомірні рейдерські захоплення діючих підприємств, а все те, що підпадає під реєстрацію в ЄДР. А це – ОСББ, кооперативи, садівничі товариства й т.д. «Частка «живих бізнесів», скарги по яких є обґрунтованими та підлягають задоволенню, складає не більше 10%. А це свідчить, по-перше, про корінну зміну принципів роботи відділу бізнесу, яким вдалося зменшити кількість скарг на розгляді вдвічі, а по-друге, – про успішність законодавчих та технічних змін, які були спрямовані на захист права власності», – впевнений очільник Офісу протидії рейдерству.
  2. Кількість рейдерських захоплень, які відбувалися внаслідок несанкціонованих доступів до державних реєстрів, наразі дорівнює 0. Для порівняння, в минулому році було близько 50 таких втручань.
  3. Завдяки запуску регіональних колегій вдалося зменшити загальну кількість скарг, які перебувають на розгляді, більше ніж удвічі. «У планах же – вже з вересня цього року повністю завершити розгляд старих скарг і перейти винятково до розгляду поточних скарг», – додає Віктор Дубовик.

 

ДЖЕРЕЛО

Поділитись новиною
Facebook
Twitter
Email
Telegram