АНОНС: Бізнес-тренінг “Плануємо зростання: Сила сервісу” – 16.09.2021

Цінність вашої компанії прямо пропорційно залежить від сервісу: чим краще сервіс, тим дорожче послуги, товари і ваш бізнес в цілому. Відтепер клієнти вирішують подальшу долю вашого бізнесу. Якісний сервіс допоможе зменшити витрати на маркетинг, зарплати, пошук та навчання нових співробітників, а також на утримання відділів по “роботі зі зверненнями та скаргами”. А поганий сервіс може назавжди припинити існування вашого бізнесу, і навіть ідеально налаштована реклама його не врятує.

Запровадження ефективного сервісу є невід’ємною частиною виходу бізнесу з кризи та успішної роботи надалі.

Цільова аудиторія: Керівники/ці та власники/ці малого та середнього бізнесу усіх галузей (або делеговані ними менеджери)

Програма бізнес-тренінгу

Модуль 1

  • Як змінилась поведінка Клієнта під час пандемії?

Модуль 2

  • Що відлякує Клієнта купувати у вас? Як прибрати негативи в роботі з Клієнтом

Модуль 3

  • Як налагодити систему роботи з Клієнтами

Тренерка: Анастасія Владичинська –  Експерт №1 з сервісу в Україні, засновник Vladychynska Consulting, автор та викладач Першої в Україні Школи сервісу. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією The DiJulius Group. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Сертифікована в Customer Experience Executive Academy, США, навчалась в Disney Institute, Ritz-Carlton Training Center і New York Speakers University. Професійний спікер Національної асоціації спікерів Нью Йорку. Суддя Європейських та північно-американських нагород найбільш клієнтоорієнтованих компаній.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ: https://b24-ckufku.bitrix24site.ua/crm_form24/

Поділитись новиною
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на email
Email
Поділитися на telegram
Telegram

ВАЖЛИВО

Популярні